Ст. 3

Чинна редакція від 03.06.2003 · Директива набрав чинності 26.06.2003

Визначення термінів «компанія», «асоційована компанія» та «постійне представництво»

Для цілей цієї Директиви:

(a) термін «компанія держави-члена» означає будь-яку компанію, яка:

(i) має одну з форм, перелік яких наведено в додатку до цієї Директиви; та

(ii) яка відповідно до податкового права держави-члена вважається резидентом такої держави-члена та, у розумінні конвенції про усунення подвійного оподаткування доходів із третьою країною, не є резидентом для податкових цілей поза межами Співтовариства; та

(iii) яка повинна сплачувати один із наведених нижче податків, при цьому не є звільненою від його сплати, або податок, який є ідентичним чи значною мірою подібним, та обов’язок сплати якого було встановлено після дати набуття чинності цією Директивою на додаток чи замість вже наявних податків:

— porez na dobit у Хорватії,

— corporation tax в Ірландії,

— imposta sul reddito delle persone giuridiche в Італії,

— statlig inkomstskatt у Швеції,

— corporation tax у Великій Британії,

— корпоративен данък у Болгарії,

(b) компанія є «асоційованою компанією» іншої компанії, якщо:

(i) перша компанія має у капіталі іншої компанії пряму частку в розмірі щонайменше 25%, або

(ii) інша компанія має у капіталі першої компанії пряму частку в розмірі щонайменше 25%, або

(iii) третя компанія має у капіталі як першої компанії, так і іншої компанії пряму частку щонайменше 25%.

Частки участі повинні стосуватися лише компаній, які є резидентами у межах території Співтовариства.

Однак, у держав-членів повинна бути можливість замінити критерій мінімальної частки у капіталі на критерій мінімальної частки прав голосу;

(c) термін «постійне представництво» означає фіксоване місце ведення діяльності, розташоване у державі-члені, через яке компанія в іншій державі-члені повністю або частково веде свою діяльність.