Ст. 4

Чинна редакція від 23.07.1990

Розділ II. Правила, що застосовуються при злитті, поділі та обміні акцій

1. Злиття чи поділ не викличе ніякого збільшення розміру податку на прибуток від приросту капіталу, розрахованого посилаючись на різницю між незмінною вартістю / справжньою вартістю капіталу та зобов'язань, які передаються, та їх вартістю для податкових цілей.

Нижченаведені вирази мають такі значення:

- вартість для податкових цілей: вартість, на основі якої були б розраховані будь-які прибутки чи втрати з метою оподаткування прибутку, приросту або прибутку від приросту капіталу товариства, реорганізується, якщо цей капітал та зобов'язання були продані під час злиття чи поділу, або незалежно від цього,

- передані активи та зобов'язання: ті активи та зобов'язання товариства, що передаються, які в результаті злиття чи поділу, ефективно поєднані з постійним заснуванням товариства, яке отримує, в Державі-члені товариства, що передає, та відіграє роль у накопичуванні прибутку або втрат, що беруться до уваги при оподаткуванні.

2. Держави-члени застосовують параграф 1 щодо підрахунків товариства, що отримує, будь-якого нового зниження вартості та будь-яких прибутків чи втрат щодо активів та зобов'язань, що були передані відповідно до правил, які могли б застосовуватися до товариства, що передає, чи товариств, якщо не мали місце злиття чи поділ.

3. Якщо, відповідно до законів Держави-члена, де знаходиться товариство, що передає, товариство, яке отримує, уповноважене проводити нове зниження вартості чи будь-яких прибутків чи втрат щодо переданих активів та/або нового зниження вартості та будь-яких прибутків чи втрати щодо активів та зобов'язань розрахованих на підставі, що відрізняється від встановленої в параграфі 2, параграф 1 не застосовується до активів чи зобов'язань, стосовно яких використовується цей варіант.