Ст. 245

Чинна редакція від 28.07.2015 · Регламент набрав чинності 18.01.2016

Розділ VIII. ТОВАРИ, ПЕРЕМІЩУВАНІ ЗА МЕЖІ МИТНОЇ ТЕРИТОРІЇ СОЮЗУ → Глава 1. Формальності перед вибуттям товарів

Звільнення від обов’язку подавати попередню декларацію ( Стаття 263(2)(b) Кодексу)

1. Без обмеження обов’язку подавати митну декларацію згідно зі статею 158(1) Кодексу або декларацію зворотного вивезення відповідно до статі 270(1) Кодексу, подання попередньої декларації не вимагається для таких товарів:

(a) електрична енергія;

(b) товари, що залишають територію через трубопровід;

(c) кореспонденція;

(d) товари, переміщувані відповідно до правил актів Всесвітнього поштового союзу;

(e) побутові речі, як означено у статті 2(1)(d) Регламенту (ЄС) № 1186/2009, за умови, що їх не перевозять за договором перевезення;

(f) товари, що містяться в особистому багажі мандрівників;

(g) товари, зазначені у статті 140(1), окрім випадків, коли вони перевозяться за договором перевезення:

(i) запасні частини, аксесуари та обладнання для піддонів;

(ii) запасні частини, аксесуари та обладнання для контейнерів;

(iii) транспортні засоби, аксесуари та обладнання для транспортних засобів;

(h) товари, що охоплюються книжками ATA та CPD;

(i) товари, переміщувані на підставі форми 302, передбаченої в Угоді між сторонами Північноатлантичного договору стосовно статусу їхніх збройних сил, підписаній у Лондоні 19 червня 1951 року;

(j) товари, що перевозяться на суднах, які переміщуються між портами Союзу без проміжного заходу в будь-який порт за межами митної території Союзу;

(k) товари, що перевозяться на повітряних суднах, які переміщуються між аеропортами Союзу без проміжної посадки в будь-якому аеропорті за межами митної території Союзу;

(l) зброя та військове обладнання, що переміщуються за межі митної території Союзу органами, відповідальними за оборону держави-члена, на військовому транспорті або транспорті, призначеному для виключного використання військовими органами;

(m) указані нижче товари, що переміщуються за межі митної території Союзу безпосередньо до морських установок, що їх експлуатує особа, що має осідок на митній території Союзу:

(i) товари, які використовуються для будівництва, ремонту, технічного обслуговування або переобладнання морських установок;

(ii) товари, які використовуються для встановлення або обладнання морських установок;

(iii) продовольчі товари, які використовуються або споживаються на морських установках;

(n) товари, щодо яких можна вимагати звільнення відповідно до Віденської конвенції про дипломатичні відносини від 18 квітня 1961 року, Віденської конвенції про консульські відносини від 24 квітня 1963 року, інших консульських конвенцій або Нью-Йоркської конвенції про спеціальні місії від 16 грудня 1969 року;

(o) товари, які постачаються для їх включення як частин або аксесуарів суден або повітряних суден, а також для експлуатації двигунів, машин та іншого устатковання на суднах або повітряних суднах, а також харчові продукти та інші предмети для споживання або продажу на борту;

(p) товари, відправлені з митної території Союзу до Сеути та Мелільї, Гібралтару, Гельголанду, Республіки Сан-Марино, Держави-Міста Ватикан, муніципалітетів Лівіньо та Кампіоне-д’Італія або італійських національних вод озера Лугано, які розташовані між берегом і політичним кордоном території між Понте-Треза та Порто-Черезіо;

2. Подання попередньої декларації не вимагається для товарів у таких випадках:

(a) якщо судно, що перевозить товари між портами Союзу, заходить до порту, який розташований за межами митної території Союзу, і товари залишаються завантаженими на борту судна під час заходу в порт за межами митної території Союзу;

(b) якщо повітряне судно, що перевозить товари між аеропортами Союзу, прибуває в аеропорт, що розташований за межами митної території Союзу, і товари залишаються завантаженими на борту повітряного судна під час прибуття в аеропорт за межами митної території Союзу;

(c) якщо у порту або аеропорту товари не вивантажуються з транспортних засобів, що перевезли їх на митну територію Союзу і які вивезуть їх з цієї території;

(d) якщо товари були завантажені в попередньому порту або аеропорту на митній території Союзу, у якому була подана попередня декларація або було застосовне звільнення від обов’язку подавати попередню декларацію, і залишаються на транспортному засобі, що вивезе їх із митної території Союзу;

(e) якщо товари, що перебувають на тимчасовому зберіганні або поміщені під процедуру вільної зони, перевантажуються з транспортного засобу, що перемістив їх до складу тимчасового зберігання або вільної зони, під наглядом того самого митного органу на судно, повітряне судно або залізний транспорт, що перемістить їх за межі митної території Союзу, у разі виконання таких умов:

(i) перевантаження здійснюється протягом 14 днів з моменту пред’явлення товарів відповідно до статей 144 або 245 Кодексу або, за виключних обставин, протягом довшого строку, схваленого митними органами, якщо 14-денного строку не достатньо, щоб впоратися з такими обставинами;

(ii) інформація про товар надана митним органам;

(iii) наскільки відомо перевізнику, пункт призначення товарів і одержувач не змінюються;

(f) якщо товари були переміщені на митну територію Союзу, але відхилені компетентним митним органом і негайно повернені до країни експорту.