Ст. 244

Чинна редакція від 28.07.2015 · Регламент набрав чинності 18.01.2016

Розділ VIII. ТОВАРИ, ПЕРЕМІЩУВАНІ ЗА МЕЖІ МИТНОЇ ТЕРИТОРІЇ СОЮЗУ → Глава 1. Формальності перед вибуттям товарів

Строк подання попередніх декларацій ( Стаття 263(1) Кодексу)

1. Попередня декларація, зазначена у статті 263 Кодексу, повинна бути подана до компетентної митниці протягом таких строків:

(a) у випадку морських перевезень:

(i) для переміщень контейнерних вантажів, окрім випадків, зазначених у пунктах (ii) та (iii), - не пізніше ніж за 24 години до завантаження товарів на судно, на якому вони залишають митну територію Союзу;

(ii) для переміщень контейнерних вантажів між митною територією Союзу та Гренландією, Фарерськими островами, Ісландією або портами на Балтійському морі, Північному морі, Чорному морі чи Середземному морі та всіма портами Марокко - не пізніше ніж за дві години до відправлення з порту на митній території Союзу;

(iii) для переміщень контейнерних вантажів між французькими заморськими департаментами, Азорськими островами, Мадейрою або Канарськими островами та територією за межами митної території Союзу, якщо тривалість поїздки не перевищує 24 години, - не пізніше ніж за дві години до відправлення з порту на митній території Союзу;

(iv) для переміщень без контейнерних вантажів - не пізніше ніж за 2 години до відправлення з порту на митній території Союзу;

(b) у випадку повітряних перевезень - не пізніше ніж за 30 хвилин до відправлення з аеропорту на митній території Союзу;

(c) у випадку перевезень дорожнім і внутрішнім водним транспортом - не пізніше ніж за одну годину до залишення товарами митної території Союзу;

(d) у випадку залізничних перевезень:

(i) якщо залізничне перевезення з останньої станції формування складу до митниці вибуття займає менше ніж дві години - не пізніше ніж за одну годину до прибуття товарів до місця, що належить до компетенції митниці вибуття;

(ii) у всіх інших випадках - не пізніше ніж за дві години до залишення товарами митної території Союзу.

2. Незважаючи на параграф 1, якщо попередня декларація стосується товарів, для яких вимагається відшкодування відповідно до Регламенту Комісії (ЄС) № 612/2009 ( - 13), її необхідно подати до компетентної митниці не пізніше ніж у момент завантаження товарів відповідно до статті 5(7) цього Регламенту.

3. У вказаних нижче випадках строком подання попередньої декларації є строк. застосовний до активного транспортного засобу, використаного для залишення митної території Союзу:

(a) якщо товари прибули до митниці вибуття на іншому транспортному засобі, з якого їх перемістять, перш ніж залишити митну територію Союзу (інтермодальні перевезення);

(b) якщо товари прибули до митниці вибуття на транспортному засобі, який сам перевозиться на активному транспортному засобі при залишенні митної території Союзу (комбіновані перевезення).

4. Строки, зазначені в параграфах 1, 2 та 3, не застосовуються у разі форс-мажору .