Ст. 215

Чинна редакція від 28.07.2015 · Регламент набрав чинності 18.01.2016

Розділ VII. СПЕЦІАЛЬНІ ПРОЦЕДУРИ → Глава 4. Спеціальне використання → Секція 1. Тимчасове ввезення

Використання транспортних засобів фізичними особами, що мають звичайне місце проживання на митній території Союзу ( Стаття 250(2)(d) Кодексу)

1. Фізичні особи, що мають звичайне місце проживання на митній території Союзу, повністю звільняються від сплати ввізного мита з транспортних засобів, якщо вони використовують їх особисто і нерегулярно, за запитом власника реєстрації, за умови що власник реєстрації перебуває на митній території Союзу під час використання.

2. Фізичні особи, що мають звичайне місце проживання на митній території Союзу, повністю звільняються від сплати ввізного мита з транспортних засобів, які вони орендували згідно з письмовим договором та використовують особисто для однієї з таких цілей:

(a) для повернення до місця проживання на митній території Союзу;

(b) для залишення митної території Союзу.

2a. Фізичні особи, що мають звичайне місце проживання на митній території Союзу, повністю звільняються від сплати ввізного мита з дорожніх транспортних засобів, які вони орендували згідно з письмовим договором, укладеним зі спеціалізованою службою з оренди автомобілів і використовують особисто.

3. Фізичні особи, що мають звичайне місце проживання на митній території Союзу, повністю звільняються від сплати ввізного мита з транспортних засобів, які вони використовують для комерційних або приватних цілей, за умови, що вони є найманими працівниками власника, наймача або орендаря транспортного засобу та що працедавець має осідок за межами такої митної території.

Приватне використання транспортних засобів дозволяється для поїздок між місцем роботи та місцем проживання працівника або для цілей виконання професійного завдання працівника, як встановлено у трудовому договорі.

На вимогу митних органів особа, яка використовує транспортний засіб, повинна пред’явити копію трудового договору.