Ст. 212

Чинна редакція від 28.07.2015 · Регламент набрав чинності 18.01.2016

Розділ VII. СПЕЦІАЛЬНІ ПРОЦЕДУРИ → Глава 4. Спеціальне використання → Секція 1. Тимчасове ввезення

Умови надання повного звільнення від сплати ввізного мита для транспортних засобів ( Стаття 250(2)(d) Кодексу)

1. Для цілей цієї статті термін «транспортний засіб» включає в себе звичайні запасні частини, аксесуари та обладнання, що супроводжують транспортний засіб.

2. Якщо транспортні засоби задекларовані для тимчасового ввезення в усній формі згідно зі статтею 136(1) або шляхом вчинення іншої дії відповідно до статті 139(1) у взаємозв’язку зі статтею 141(1), дозвіл на тимчасове ввезення надається особі, яка має фізичний контроль за товарами на момент випуску товару для процедури тимчасового ввезення, якщо тільки така особа не діє в інтересах іншої особи. У такому випадку дозвіл надається останній особі.

3. Повне звільнення від сплати ввізного мита надається для засоби дорожнього, залізничного, повітряного, морського та внутрішнього водного транспорту, якщо вони відповідають таким умовам:

(a) вони зареєстровані за межами митної території Союзу на ім’я особи, що має осідок за межами такої території або, якщо транспортні засоби не зареєстровані, вони перебувають у власності особи, що має осідок на митній території Союзу;

(b) вони використовуються особою, що має осідок на митній території Союзу, без обмеження статей 214, 215 та 216.

Якщо такі транспортні засоби використовуються для приватних цілей третьою особою, що має осідок за межами митної території Союзу, повне звільнення від сплати ввізного мита надається за умови, що ця особа належним чином уповноважена в письмовій формі власником дозволу.