Ст. 210

Чинна редакція від 28.07.2015 · Регламент набрав чинності 18.01.2016

Розділ VII. СПЕЦІАЛЬНІ ПРОЦЕДУРИ → Глава 4. Спеціальне використання → Секція 1. Тимчасове ввезення

Контейнери ( Статті 18(2) та 250(2)(d) Кодексу)

1. Повне звільнення від сплати ввізного мита надається для контейнерів, якщо на них нанесене стійке марковання в належному і добре помітному місці, що містить усю вказану нижче інформацію:

(a) ідентифікація власника або оператора, що може здійснюватися за допомогою повного найменування або встановленої системи ідентифікації, за винятком символів, таких як емблеми або прапори;

(b) ідентифікаційні позначки та номери контейнера, надані власником або оператором;

(c) маса тари контейнера, включно з усім незнімним обладнанням.

Для вантажних контейнерів, призначених для використання для морських перевезень, або для будь-якого іншого контейнера, що використовує префікс за стандартом ISO, який складається з чотирьох великих літер і закінчується літерою U, ідентифікація власника або головного оператора, а також серійний номер і контрольна цифра контейнера повинні відповідати міжнародному стандарту ISO 6346 та його додаткам.

2. Якщо заява на отримання дозволу подається згідно зі статтею 163(1), контейнери повинні контролюватися особою, що має осідок на митній території Союзу, або особою, що має осідок за межами митної територією Союзу, але має представника на митній території Союзу.

Ця особа повинна на вимогу надати митним органам детальну інформацію щодо переміщення кожного контейнера, якому надано дозвіл на тимчасове ввезення, включно з датами та місцями його прибуття та розвантаження.