Визнання митної декларації недійсною після випуску товарів ( Стаття 174(2) Кодексу)
1. Якщо встановлено, що товари були помилково задекларовані для митної процедури, у рамках якої виникає митний борг при ввезенні замість того, щоб бути задекларованими на іншу митну процедуру, митна декларація визнається недійсною після випуску товарів за обґрунтованою заявою декларанта, якщо виконано такі умови:
(a) заява подана протягом 90 днів з моменту прийняття декларації;
(b) товари не були використанні у спосіб, несумісний з митною процедурою, за якої вони були б задекларовані, якби помилка не сталася;
(c) на момент подання помилкової декларації були виконані умови для поміщення товарів під митну процедуру, за якої вони були б задекларовані, якби помилка не сталася;
(d) була подана митна декларація для митної процедури, за якої товари були б задекларовані, якби помилка не відбулася;
2. Якщо встановлено, що товари були помилково задекларовані замість інших товарів для митних процедур за яких виникає митний борг при ввезенні, митна декларація визнається недійсною після випуску товарів за обґрунтованою заявою декларанта, якщо виконано такі умови:
(a) заява подана протягом 90 днів з моменту прийняття декларації;
(b) товари, що помилково задекларовані, не використовувались іншим чином, ніж дозволено в їх початковому стані, або були відновлені до їх початкового стану;
(c) одна й та сама митниця є компетентною як щодо помилково задекларованих товарів, так і щодо товарів, які декларант мав намір задекларувати;
(d) товари мають бути задекларовані для тієї самої митної процедури, як і ті, що помилково задекларовані.
3. Якщо товари, які продані за дистанційним договором, як означено у статті 2(7) Директиви Європейського Парламенту і Ради 2011/83/ЄС ( - 10), були випущені для вільного обігу та повернені, митна декларація визнається недійсною після випуску товарів за обґрунтованою заявою декларанта, якщо виконано такі умови:
(a) заява подана протягом 90 днів з моменту прийняття митної декларації;
(b) товари були вивезені з метою їх повернення на адресу початкового постачальника або на іншу адресу, вказану таким постачальником.
4. На додачу до випадків, зазначених у параграфах 1, 2 та 3, митні декларації визнаються недійсними після випуску товарів за обґрунтованою заявою декларанта в будь-якому з таких випадків:
(a) якщо товари випущені для вивезення, зворотного вивезення або перероблення за межами митної території і не залишили митну територію Союзу;
(b) якщо товари Союзу помилково задекларовані для митної процедури, застосовної до товарів з третіх країн, та їхній митний статус як товарів Союзу був доведений пізніше з використанням T2L, T2LF або митного вантажного маніфесту;
(c) якщо товари були задекларовані помилково за більш ніж однією митною декларацією;
(d) якщо надано дозвіл зі зворотною дією відповідно до статті 211(2) Кодексу;
(e) якщо товари Союзу були поміщені під процедуру митного складу згідно зі статтею 237(2) Кодексу і не більше можуть бути поміщені під таку процедуру відповідно до статті 237(2) Кодексу.
5. Митна декларація, подана на товари, які обкладаються ввізним митом, щодо яких подана заява про повернення ввізного мита, які підпадають під дію відшкодувань або інших сум вивізного мита чи інших спеціальних заходів щодо вивезення, може бути визнана недійсною тільки відповідно до параграфа 4(a), якщо виконано такі умови:
(a) декларант надає митниці експорту або, у разі перероблення за межами митної території, митниці поміщення під процедуру підтвердження того, що товари не залишили митну територію Союзу;
(b) якщо митну декларацію подано в паперовій формі, декларант повертає митниці експорту або, у разі перероблення за межами митної території, митниці поміщення під процедуру всі копії митної декларації разом із будь-якими іншими документами, виданими йому після прийняття декларації;
(c) декларант надає митниці експорту підтвердження того, що будь-які відшкодування та інші суми чи фінансові переваги, передбачені стосовно вивезення зазначених товарів, були повернені або що компетентні органи вжили необхідних заходів, щоб забезпечити, що їх не буде сплачено;
(d) декларант дотримується будь-яких інших зобов’язань, які покладені на нього стосовно товарів;
(e) скасовані будь-які коригування, що внесені в ліцензію на експорт, пред’явлену на підтвердження митної декларації.
Секція 4
Інші спрощення