До заяви про компенсацію суб’єктом господарювання додаються такі документи:
1) довідка про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, або витяг із інформаційної системи органів ДПС про статус розрахунків платника з бюджетом і цільовими фондами, засвідчений керівником суб’єкта господарювання;
2) копії документів, що засвідчують повноваження підписанта заяви про компенсацію (у разі відсутності відповідних відомостей в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань);
3) копії паспорта та реєстраційного номера облікової картки платника податків підписанта заяви про компенсацію;
4) витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, сформований щодо суб’єкта господарювання не пізніше ніж за 10 календарних днів до дати подання до Агентства заяви про компенсацію та без обрання опції “сформувати станом на дату”, що виключає можливість долучення сканованої копії документів;
5) копії документів, що підтверджують право власності на майно, а саме:
щодо нерухомого майна — копія документа, що підтверджує право власності на об’єкт нерухомого майна (крім випадків, якщо право власності на відповідний об’єкт нерухомого майна зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно);
щодо рухомого майна — копії документів щодо набуття права власності на майно суб’єктом господарювання, зокрема договорів купівлі-продажу, поставки, міни, дарування тощо, свідоцтв про право на спадщину. Додатково суб’єкт господарювання може надати свідоцтво про державну реєстрацію автомобільного транспортного засобу чи сільськогосподарської техніки, акт приймання-передачі, акт введення в експлуатацію, бухгалтерські довідки, товарно-транспортні накладні та акцизні накладні на пальне тощо;
6) документи, що підтверджують настання воєнного ризику (витяг з Єдиного реєстру досудових розслідувань, а також акти ДСНС або довідки Національної поліції/СБУ);
7) звіт про оцінку майна, акт оцінки майна або висновок судового експерта, які повинні містити інформацію про розмір прямого (реального) збитку, складені з дотриманням вимог пункту 22 цього Порядку, і за наявності рецензії на звіт про оцінку майна або акт оцінки майна.
{Пункт 19 - 1 виключено на підставі Постанови Кабінету Міністрів України № 1157 від 17.09.2026 }