1. Положення Угоди про оподаткування, на яку поширюється дія цієї Конвенції, які звільняють дивіденди, виплачені компанією, яка є резидентом Договірної юрисдикції, від податку, або обмежують розмір, у якому такі дивіденди можуть оподатковуватися, за умови, що дійсний власник або одержувач є компанією, що є резидентом іншої Договірної юрисдикції і володіє, тримає або контролює більше певної частини капіталу, акцій, пакету акцій, кількості голосів, прав голосу або подібних часток у праві власності компанії, що виплачує дивіденди, застосовуються тільки якщо умови володіння, зазначені у цих положеннях, будуть виконані упродовж 365-денного періоду, що включає день виплати дивідендів (для цілей вирахування такого періоду не слід брати до уваги зміни власності, які стали б безпосереднім результатом реорганізації корпорації, такої як злиття або розділення компанії, яка володіє акціями або яка виплачує дивіденди).
2. Мінімальний строк володіння, передбачений у пункті 1, застосовується замість або за відсутності мінімального строку володіння у положеннях Угоди про оподаткування, на яку поширюється дія цієї Конвенції, зазначених у пункті 1.
3. Сторона може залишати за собою право:
a) не застосовувати цю статтю у повному обсязі до своїх угод про оподаткування, на які поширюється дія цієї Конвенції;
b) не застосовувати цю статтю у повному обсязі до своїх угод про оподаткування, на які поширюється дія цієї Конвенції, у тому випадку, коли положення, зазначені у пункті 1, уже включають:
i) мінімальний строк володіння;
ii) мінімальний строк володіння, який є коротшим за 365-денний період; або
iii) мінімальний строк володіння, який є довшим за 365-денний період.
4. Кожна Сторона, яка не зробила застереження, зазначеного у підпункті a) пункту 3, повідомляє Депозитарій про те, чи кожна з її угод про оподаткування, на які поширюється дія цієї Конвенції, містить положення, зазначене у пункті 1, стосовно якого не зроблено застереження, зазначене у підпункті b) пункту 3, і, якщо це так, зазначає номер статті та пункту кожного такого положення. Пункт 1 застосовується стосовно положення Угоди про оподаткування, на яку поширюється дія цієї Конвенції, тільки тоді, коли усі Договірні юрисдикції надіслали таке повідомлення стосовно цього положення.